Categories
სკოლა ანაბასისი

“რა, სად, როდის?”

ინტელექტუალური თამაშები თანამედროვეობის ერთ-ერთი ყველაზე სასარგებლო გასართობია, რომელიც ხელს უწყობს მეხსიერების განვითარებას და პოტენციური შესაძლებლობების მაქსიმალურ რეალიზებას.

საბაზო საფეხურის სტანდარტის მიხედვით, ხელოვნების სწავლების მიზანია, მოსწავლეს აღუძრას ხელოვნების ნაწარმოებთან ,,ურთიერთობის“ სურვილი, უბიგოს აზროვნებისაკენ, შემოქმედებითი აქტივობისაკენ. ასევე მოსწავლეს მისცეს ცოდნა ხელოვნების ისტორიის სფეროში, რათა მან შეძლოს ხელოვნების ნაწარმოების აღქმა, აღძრული ემოციების და შთაბეჭდილებების გაანალიზება, საკუთარი აზრის გამომუშავება და მკაფიოდ ჩამოყალიბება.

ამ მიზნით სკოლა ,,ანაბასისში“ ხელოვნების პედაგოგის ნანა გიორგაძის ხელმძღვანელობით ორ ეტაპად ჩატარდა კონკურსი “რა, სად, როდის?”, რომელიც მოიცავდა ხელოვნების ისტორიის საკითხებს.

2023 წლის 11 აპრილს ტესტირების სახით ჩატარდა პირველი ტური, რომელშიც მონაწილეობდა 28 მოსწავლე .

თითოეული კლასიდან გამოვლინდა 5-5 გამარჯვებული.

IX -ა კლასის გუნდის ,,არტ_21“ წევრები:

ანასტასია ჟუღელი (კაპიტანი), ანასტასია ჯაფარიძე, ნიკა ცხადაძე, ელენე მელაძე, ანი კობერიძე ;

IX-ბ კლასის გუნდის ,,კვადროჩენტო“ წევრები:

ანზორ მაღლაკელიძე( კაპიტანი), ბექა ფერაძე, ნია ცერცვაძე, საბა ბახტაძე, დავით კუპატაძე.

კონკურსის მეორე ეტაპი 11 მაისს გაიმართა და მოიცავდა შემდეგ საკითხებს:

1. ხელოვნების ნიმუშის მიხედვით ამოიცანით მიმდინარეობები.

2. მოცემული ფრაგმენტის მიხედვით ამოიცანით მოქანდაკე, მხატვარი.

3. დაალაგე ქრონოლოგიურად ერთი მხატვრის შემოქმედება.

4. ბავშვობის ფოტოს მიხედვით ამოიცანით მხატვარი.

5. ეკრანიზაცია.

6. ფინალური კითხვები.

7. რა დევს შავ ყუთში?

ჟიურის შემადგენლობაში შედიოდნენ სკოლის დირექტორი ქეთევან ედიბერიძე, სკოლის ფსიქოლოგი მარიამ წერეთელი, მეთერთმეტე კლასის მოსწავლე თამარ კაპანაძე.

სხვადასხვა ნომინაციაში გამარჯვებული მოსწავლეები დაჯილდოვდნენ ფასიანი საჩუქრებით.რომელიც გადაცა ქლბატონმა ნანა გიორგაძემ, სკოლის ბიბლიოთეკარმა თამარ გვალიამ, საკუთარი პრიზი გადაცა ბლიც შეკითხვებში გამარჯვებულ მონაწილეს.

თამაში სასიამოვნო ემოციებით დატვირთულ შემოქმედებით გარემოში წარიმართა და მაყურებელთა მოწონება დაიმსახურა.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *